lördag 15 maj 2010

Pinigt

4 kommentarer:

anna sa...

nej jag förstår inte. vad vill de säga?

absolutebeginner sa...

Ha ha, vad är det du inte förstår? Det är antialliansen som bara bytt sluttext på moderaternas reklamvideo från 2006. Egentligen ska det stå något om att moderaterna har blivit helt annorlunda nu. Jag tycker den pinsamma tystnaden talar sitt tydliga språk i vilken av versionerna man än ser. Typiskt knasig moderat som bara säger något sådant mitt i en diskussion dessutom!

anna sa...

jag såg inte den reklamfilmen under förra valet, var det en reklamfilm på riktigt, för moderaterna? väldigt märklig. jag förstår inte hur det skulle kunna vara en reklamfilm för moderaterna. vad vill de? som du skriver så framstår ju moderattjejen som väldigt knasig.

absolutebeginner sa...

Japp, det var en reklamfilm på riktigt :) Här är orginalet: http://www.youtube.com/watch?v=y3L7zwl4yaw

Skicka en kommentar