torsdag 14 januari 2010

Nu har min feber släppt och jag har börjat återkomma till livet. Stackars Waira blev vettskrämd varje gång jag sprang upp och kräktes natten till den 13:e. Jag har en förmåga att bröla något otroligt när jag kräks så jag förstår henne. Men det var lite ansträngande att försöka trösta henne samtidigt som jag satt på toaletten med hinken mellan knäna och det sprutade från båda ändar. "Det är ingen fara Waira, pappa är bara lite sjuk". Som tur var så hämtade barnens mamma dom på morgonen och var även så snäll att hon efter lämning hos dagmamma åkte och köpte blåbärssoppa + sockerdricka till mig. Sockerdricka fick jag alltid på sjukhuset när jag var liten när jag fick astmaanfall så jag inbillar mig att det finns ett stort medicinskt värde i drycken. Och det är väl tron som räknas? Det är väl vad scientologerna säger? Nu ska jag på bambi-ben försöka stappla mig iväg och handla fast föda. Någon kommer med största sannolikhet att få samma magsjuka som mig pga detta och det känns inte schysst :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar