torsdag 29 april 2010

Kream

Denna vecka har varit den tyngsta i år. Med magsjuka, feber och förkylning så har jag inte mycket kraft kvar. Jag har lyckligtvis sluppit magsjuka och feber, men det tar på krafterna att isolera sig med barnen, trots att jag älskar dom mest av allt. Min förkylning blev spiken i kistan.

När man trodde att det inte kunde komma mer diarré så blev man överraskad både mitt i natten och lite här och var. Vi var på bio i onsdags och idag var vi på spöket laban-utställningen i stan. Vi hade med oss trevligt sällskap idag men det gjorde inte utställningen värd 30:- ändå. Bion var riktigt dålig också. Det verkar vara slumpat det där med kvaliteten på filmer som dom visar på filmstaden. Sist vi var där var det jättebra filmer och gången innan det var det outhärdligt.

Något som dock livade upp mitt mörka sinne var en inköpslista jag hittade i affären idag. Jag förstår inte att jag kan tycka att det är så roligt med felande stavning. Men det är så roligt att jag nästan gråter. Förmodligen kommer jag att få brinna i helvetet för att jag lägger upp mitt foto av inköpslistan jag hittade här, men jag känner att jag måste. Hoppas personen fick med sig Alomin-folije, keks och kream hem trots att lappen hade försvunnit :/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar