tisdag 13 april 2010

Digital väggklocka


Jag skulle verkligen behöva en digital väggklocka. För några dagar sedan tog jag ner min analoga för att jag inte klarar av tickandet. Men nu börjar det bli lite osmidigt att inte ha någon. Jag har letat och letat men inte hittat någon. Om någon vet var man i Sverige kan köpa digitala väggklockor för en billig slant så får denne någon gärna ge mig tips!

Jag bjuder på ett citat som jag gillade när jag såg "Felix och Fenix" tillsammans med barnen. Robert Gustafsson hade som återkommande tema i avsnitten att han skulle skoja till olika ordspråk. Han skojade i ett avsnitt till det så bra att det blev ett väldigt bra ordspråk. Här kommer det:

"
För den som väntar blir väntan lång!"

(Bilden föreställer en klocka som jag vill ha men som inte finns. Bäst att sluta vänta!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar