tisdag 1 juni 2010

Jacques Dutronc - Les Cactus



Översättning från Google translate:

Världen är en kaktus
Det är omöjligt att sitta
I livet finns qu'des kaktus
Jag mig själv att veta
Aj, aj, aj aj aj

I deras hjärtan finns kaktusar
I sina portföljer finns kaktusar
Under deras fötter, det finns kaktusar
I sina västar finns kaktusar
Aj, aj aj aj, aj

För att försvara mig från deras kaktus
I mitt knä jag satte Cactus
I min säng, satte jag kaktus
I byxorna, ställde jag kaktus
Aj, aj, aj aj aj

I deras leenden finns kaktusar
I buken finns kaktusar
I sina hälsningar finns kaktusar
I sina kaktusar finns kaktusar
Aj, aj, aj

Världen är en kaktus
Det är omöjligt att sitta
I livet finns qu'des kaktus
Jag mig själv att veta
Aj, aj, aj aj aj

2 kommentarer:

Ninni sa...

Men hallå, var hittar du såna här tokerier? Kaktus hit och kaktus dit...

absolutebeginner sa...

Ha ha, jag såg en film igår där låten var med. Du skulle nog gilla den. Youth in revolt heter den!

Skicka en kommentar