söndag 28 februari 2010

Mannagrynsgröt



Två krassliga barn som äter gröt.

7 kommentarer:

Ninni sa...

Är du säker på att Waira äter gröt? Ser ut som spenat ;)

absolutebeginner sa...

Japp, spenatgröt. Efteråt lindar vi alla in oss i spirulinainduktion och vilar på boveteskal. Efter det blir det delfinsång och sesamfrön. Nyttigt ska det vara!

anna sa...

är det waira överst? shit vad långt hår hon har fått. när jag träffade dom hade hon i amayas längd.
hoppas de mår bättre av gröten!

absolutebeginner sa...

Japp, det är Waira! Ja, hon har väldigt långt hår. Jag måste lära mig att toppa hår. Hittills har jag bara klippt barnen i nacken. Kanske finns det någon snabbkurs på internet?

anna sa...

jag brukar toppa tildas hår när hon äter välling och tittar på teletubbies, enda gången hon är still typ. det blir inte så rakt tror jag men det gör inte så mycket.
annars om man vill ha rakt, jag har en gammal kompis som tar sin son till frisören, han är som waira och tilda ungefär. 2 gånger har han varit där, så det kan du göra ;)

absolutebeginner sa...

Jag toppade båda barnens hår igår! Jag försökte forska fram på internet hur jag skulle göra, men jag hittade verkligen inget. Speciellt rakt blev det inte, men det är inte slitna toppar längre iallafall. Frisören har jag inte råd med, annars hade jag gått dit direkt.

anna sa...

nej, frisör är skitdyrt, jag har inte varit där själv på 10 år så det känns ju väldigt onödigt att skicka dit barn.. och orakt gör ju inget, det syns säkert ändå inte.

Skicka en kommentar