torsdag 25 februari 2010

Pema är bäst ingen protest!


Idag har jag lyssnat på "When things fall apart" ("När allt rasar samman" på svenska). Den där Pema alltså. Hon är så bra att jag blir rörd. Hon är så bra att jag skulle vilja trycka en idoltröja med henne på. Det är ganska oklokt att idolisera, men det struntar jag i. Hon är min idol. Har ni möjlighet att läsa boken så gör det! Det kommer att förändra ditt liv! Du kommer få befrielse inom 5 minuter! Du kommer hamna i himlen och få allt du önskat dig! Eller, nej. Men den är bra.

7 kommentarer:

Mikael Sjödin sa...

Är den lika bra som jag trodde du skulle tycka att Avatar-filmen var? Eller bättre?

absolutebeginner sa...

Du behöver inga 3d-glasögon för att den ska vara bra iallafall ;)

Mikael Sjödin sa...

Det kanske räcker om man är nätt och jämt dödfödd??

absolutebeginner sa...

Nu hänger jag inte med hur gärna jag än vill.

Mikael Sjödin sa...

Det kanske räcker med en hjärncell för att man ska förstå hur bra den är.

absolutebeginner sa...

Jag hänger fortfarande inte med.

Mikael Sjödin sa...

Inte jag heller. Göran Persson har glömt mig..

Skicka en kommentar